zondag 28 september 2014

China glaze vs. Sally Hansen Extreme Wear


Hey allemaal,
vandaag ga ik twee China Glaze lakjes vergelijken met twee Sally Hansen Extreme Wear lakjes.




China Glaze: Secret Peri-Wink-Le
Dit is èèn laagje, de lak is vrij waterig,
 lastig om dekkend te krijgen in 1 keer.

Dit is twee laagjes, nog niet helemaal dekkend
maar drie laagjes zou een te dikke laag zijn.



Sally Hansen Extreme Wear: 270 Lacey Lilac




Dit is èèn laagje met Lacey Lilac, in vergelijking met
China Glaze heeft deze een roze ondertoon. Èèn laagje
is zeker niet genoeg. De substantie is wel een stuk dikker
dan China Glaze.

Met twee laagjes merk ik dat de kleur wat donkerder
is geworden. Deze dekt overigens een stuk beter dan
China Glaze.
Dan gaan we over naar de mint groene
China Glaze: Re-Fresh Mint.


Dit is èèn laagje, voor een lichte kleur vind ik
dat die verrassend goed dekt. Twee laagjes zouden
het wel afmaken.










Dit zijn twee laagjes, een hele mooie dekkende lak en dus
zeker een aanrader.


Sally Hansen Extreme Wear: 340 Mint Sorbet
Dit is één laagje, dekt prima maar een tweede laagje is wel
essentieel. Deze lijkt echt exact hetzelfde te zijn als die van
China Glaze. Dit is zeker een goedkoper alternatief.


Dit zijn twee laagjes, en wederom een verrassend goede
dekking voor een lichte kleur. Topcoat erop en klaar :).

Beide China Glaze en Sally Hansen Extreme Wear drogen snel.
Als je een beetje haast hebt is een topcoat niet eens nodig.

Hier staan ze naast elkaar.
Als je voor een goedkopere oplossing wilt gaan met
dezelfde kwaliteit als China Glaze, kies dan
zeker voor Sally Hansen. 

Ik bedank je voor het lezen van dit artikel, als je er wat aan hebt gehad, laat het me zeker weten en ik hoop je snel weer te vinden op m'n website.
- Jade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten