maandag 1 april 2013

DIY kaas masker + review van kruidvat aardbeien masker

ZUCHT. Ik heb serieus 35 min met kaas op mijn gezicht gezeten. Niet wetend dat het gewoon een 1 april grap is. Best wel teleurgesteld, ik denken dat ik een flawless skin zou krijgen.

 DOE GEEN DIY KAAS SHEETS MASKER DINGEN OP JE GEZICHT! JE RUIKT STRAKS NAAR KAAS EN HET MAAKT JE HUID VET. Wat ik dus had gedaan was een plakje belegen kaas uit de koelkast halen helemaal op maat snijden en alles en daarna ongeveer 30 minuten op je gezicht laten liggen. Toch best wel grappig, ben er dik ingetrapt haha. Mijn huid is wel een stuk soepeler en zacht geworden maarja dat kan je ook oplossen door simpel een  lekker maskertje op te doen. Ik was vandaag ook nog naar de kruidvat geweest en daar had ik een paar nagellakjes van essence gekocht en een maskertje van kruidvat eigenmerk. Het maskertje dat ik had gekocht was een aardbeien masker die je 10 minuutjes in moest laten trekken, nou daarna was mijn huid toch zacht! En dat voor €1 en dan krijg je 2 pakjes. Bedankt voor de tijd. -xx- Jade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten