dinsdag 2 april 2013

Review Plus actie Originails nagellak sparen: Originails opberghoesje




Hoi,
ik was net even de plus in gegaan en je raad nooit wat ik daar tegenkom! Een hoesje voor je stripers met Originails erop. Ik laat jullie zien wat je ermee kunt doen en hoeveel het kost.

Dit is het hoesje van de buitenkant, het is gemaakt van polyester en het is zo'n zelfde hoesje als waar je je nintendo ds in kunt bewaren weetje wel? Daar ruikt het ook naar, best wel grappig. Het hoesje kost €2, en is te koop bij een Plus markt bij jou in de buurt.
















En zo ziet het hoesje eruit van de binnenkant. Zoals je ziet heb ik al mijn stripers erin gedaan, deze passen prima! Je hoeft dit hoesje dus echt niet alleen te gebruiken voor de plus nagellakjes die je kan sparen.















Als je het hoesje koopt krijg je er een gratis topcoat bij, bij deze topcoat zit ook gewoon een speciaal nagelpennetje dus als je wilt kun je essence pigments in deze topcoat doen en dan heb je ook een hartstikke leuke striper in de kleur die jij wilt.





 Veel plezier ermee! Wil je meer weten? Klik hier!
-xx- Jade

2 opmerkingen:

  1. Ik had m net ook gekocht. Toen zag ik jou artikel en dacht ik een geweldig idee van jou stripers! Ik dacht namelijk net onee balen mn gewone lakjes passen er niet in maar dit is echt de oplossing. Tnxx!

    BeantwoordenVerwijderen