dinsdag 2 april 2013

Dolce & Gabbana The One Perfumed Body Lotion

Hoi,
ik heb een tester gekregen en ik ga hem nu voor jullie testen :).


Dit is de lotion, hij ruikt heerlijk naar snoep met een vleugje sinaasappel.. Het is dus een geparfumeerde lotion voor bijvoorbeeld je handen of gewoon op je armen zodat je de hele dag lekker ruikt. Maar dan ook de héle dag, ik had het 's ochtends opgedaan en de volgende dag rook ik het nog steeds! Natuurlijk niet zo sterk maar ver weg nog wel en in de tussentijd had ik natuurlijk gedoucht en alles. In deze tester zit 100ml, wat ik redelijk veel vind voor een tester, en deze is niet te koop in dit formaat. Hij is alleen te koop in combinatie met het parfum zelf. Dan kom je ong. uit op  € 56,32. Dan krijg je het parfum ( 30ml ) en de body lotion ( 50ml ). Meer info? Klik hier!
-xx- Jade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten